Markéta Hejlová | Grafika na merchandise pro hudební festival
- Be_on the Screen

- 14. 5.
- Minut čtení: 1
Aktualizováno: 22. 5.

Grafika na merchandise pro hudební festival | ilustrace
Markéta Hejlová | 15 let
Pod vedením Karolíny Plaché Kufnerové | ZUŠ Terezie Brzkové v Plzni
Motiv zachytila s úctou k čínské kultuře.
Markéta Hejlová v této grafické práci navrhla design pro merchandise produkty pro známý hudební festival Colours of Ostrava. Motiv hada zpracovávala na základě faktu, že had je symbolem letošního ročníku festivalu a zároveň odkazuje na čínský kalendář, ve kterém momentálně probíhá rok dřevěného hada. Návrh designu byl vytvořen pomocí digitální kresby na tabletu, což Markétě umožnilo pracovat s detaily a flexibilně přizpůsobovat grafiku pro různé produkty, jako jsou trička, tašky, plakáty a další. Motiv zachytila s úctou k čínské kultuře, což podpořila symbolem v pozadí, kde je v překladu napsáno „had”.

![Využití vaječné tempery: Konceptová analýza webináře pro pedagogy výtvarné výchovy [1]](https://static.wixstatic.com/media/91e6a6_0b5e879c8cae45eeaecfeb4062fdce04~mv2.jpg/v1/fill/w_900,h_600,al_c,q_85,enc_avif,quality_auto/91e6a6_0b5e879c8cae45eeaecfeb4062fdce04~mv2.jpg)

