top of page
kontejner.png

Žáci kroužků Digitální malba a kreslená animace | Studie hlavy

  • Obrázek autora: Be_on the Screen
    Be_on the Screen
  • 19. 5.
  • Minut čtení: 1

Aktualizováno: 22. 5.


Studie hlavy/digitální malba | ilustrace

Žáci kroužků Digitální malba a kreslená animace | 14–18 let 


Soukromé kroužky Digitální malby a kreslené animace Mgr. Patrície Čmikové v spolupráci s Muzeem Karla Zemana 


Cílem je zároveň pozorovat tak jako v klasické tvorbě kontrasty světel, barevnou kompozici, anatomii, přičemž je možné používat digitální nástroje na další úpravu, a tak posuzovat vytvořený obraz z různých „perspektiv”. 

Cílem digitální malby je studie, tak jako v klasické kresbě a malbě, kde se zároveň využívají digitální nástroje: například kopírování, úprava barev a další na urychlení určitých procesů, které pak umožňují vytvořit zajímavá, vizuálně a obsahově kvalitní díla za kratší dobu, což je užitečné například při tvorbě herních prostředí a dalších, kde se nemusí každý prvek vykreslovat ručně, ale je možné jej digitálně vytvořit a následně ho upravovat podle potřeby. Jde zároveň o to uvědomovat si kontext, kde je lepší digitální malbu uplatňovat a kde naopak radši využít klasické médium. Cílem je zároveň pozorovat tak jako v klasické tvorbě kontrasty světel, barevnou kompozici, anatomii, přičemž je možné používat digitální nástroje na další úpravu, a tak posuzovat vytvořený obraz z různých „perspektiv”. 










bottom of page