Markéta Hejlová | Grafika na merchandise pro hudební festival
- Be_on the Screen
- 14. 5.
- Minut čtení: 1
Aktualizováno: 22. 5.

Grafika na merchandise pro hudební festival | ilustrace
Markéta Hejlová | 15 let
Pod vedením Karolíny Plaché Kufnerové | ZUŠ Terezie Brzkové v Plzni
Motiv zachytila s úctou k čínské kultuře.
Markéta Hejlová v této grafické práci navrhla design pro merchandise produkty pro známý hudební festival Colours of Ostrava. Motiv hada zpracovávala na základě faktu, že had je symbolem letošního ročníku festivalu a zároveň odkazuje na čínský kalendář, ve kterém momentálně probíhá rok dřevěného hada. Návrh designu byl vytvořen pomocí digitální kresby na tabletu, což Markétě umožnilo pracovat s detaily a flexibilně přizpůsobovat grafiku pro různé produkty, jako jsou trička, tašky, plakáty a další. Motiv zachytila s úctou k čínské kultuře, což podpořila symbolem v pozadí, kde je v překladu napsáno „had”.